Bestelling niet ontvangen binnen 5 werkdagen

Wij willen je vragen om als eerste stap het bezorgadres te controleren. Wanneer je adres niet blijkt te kloppen, stuur ons dan een e-mail aan info@goedgemerkt.nl met daarin duidelijk het ordernummer en de mededeling dat het een adreswijziging betreft. Geef in deze e-mail aan dat je deze bestelling nog niet ontvangen hebt binnen 5 werkdagen. Wij zullen jouw bestelling, zodra deze retour is gekomen dan direct opnieuw verzenden naar het juiste adres. Uit ervaring weten wij dat hier 2 weken overheen kan gaan.

Mocht het adres kloppen willen wij je vragen nog even af te wachten of de producten alsnog binnenkomen. Daarom zou ik je willen vragen om nog even af te wachten of de producten alsnog binnenkomen.
 
 Mocht je de bestelling over enkele dagen nog niet in huis hebben, dan horen wij dat graag, dit mag dan ook weer gemeld worden via de mail. Wij zullen dan een passende oplossing bieden.

Als je nog vragen hebt, neem dan beslist contact op.