Bestelling niet ontvangen na 5 werkdagen

Wij willen je vragen om als eerste stap het bezorgadres te controleren. Wanneer je adres niet blijkt te kloppen, stuur ons dan een e-mail aan info@goedgemerkt.nl met daarin duidelijk het ordernummer en de mededeling dat het een foutief adres betreft. Wij zullen het adres dan aanpassen en jouw bestelling, zodra deze retour is gekomen dan direkt opnieuw verzenden naar het juiste adres. Uit ervaring weten wij dat hier 2 weken overheen kan gaan.
 
Helaas blijkt uit de praktijk dat circa 5% van alle bestellingen niet binnen 24 uur geleverd worden en ergens bij de post blijft 'hangen'. Een klein gedeelte komt zelfs nooit aan. Het bezorgproces kunnen wij helaas niet volgen omdat wij met de reguliere brievenbuspost versturen, dit dus zonder Track&Trace code.
 

In het geval dat jouw adresgegevens kloppen willen wij je vragen ons dan een e-mail te sturen aan info@goedgemerkt.nl met daarin duidelijk het ordernummer en de mededeling dat je nog niets ontvangen hebt na meer dan 5 werkdagen. Dan zullen we een passende oplossing bieden.


Als je nog vragen hebt, neem dan beslist contact op.